Sabtu, 17 Oktober 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Salam..

Hmm seringkali kira saya sepanjang perjalanan hidup ini, dikala tibanya hari raya pastinya perasaan sebak dan gembira akan menyelubungi diri.. kata orang hidup ini cuma sekali tapi raya walaupun setiap tahun tetap memberikan impak yang cukup berkesan..Hmm dahulu ketika masih kecil lagi perasaannya cukup riang sekali tetapi kini setelah menjengah kedewasaan, rasa sayu begitu mencengkam diri ini, alangkah seronoknya kalau dapat kembali semula ke masa dahulu, tapi begitulah hakikatnya..hehe saya muda sangat lagi!!

Ini merupakan post saya yang pertama selepas beberapa bulan, nak dipendekkan cerita,semuanya salah capaian internet yang cukup lembap namun lebih dari itu sebenarnya melangkah ke alam baru dalam melanjutkan pelajaran menyebab kan saya berasa begitu penat dan kurang berdaya untuk meneruskan penulisan blog ini..Nasib baiklah kini sedang bercuti maka wajarlah kira nya saya meluangkan sedikit masa untuk mencoretkan segala isi di dalam hati ini.

Tidak mengapalah rasanya tulisan kali ini mungkin kurang mendapat sambutan kerana sudah lama saya tidak mengemaskini blog ini tetapi tudak sah rasanya jika tidak mengucapkan dengan seadilnya ucapan Selamat hari raya kepada semua..!

Dengan ingatan tulus dan Ikhlas...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
MAAF ZAHIR DAN BATIN..


0 comments:

O.N.E forever © 2008 Template by:
SkinCorner