Rabu, 18 November 2009

TAyanGAN 2012 : Saya MIMpi KiamaT


Assalamualaikum,

Hari nie terus hujan lagi, memang seronok juga kerana di sini jarang hujan tapi mungkin disebabkan sekarang musim hujan sesuai lah. Cuma cerita nya cukup memberi impak terhadap saya bila bangun hari ini, tidak pastilah samada bersifat positif ataupun negatif namun sebagaimana coretan tajuk di atas saya memang benar-benar bermimpi sesuatu seperti hari kiamat(rasanyalah). Malahan disebabkan saya agak berminat dengan permainan catur, mimpi saya juga ada situasi saya sedang bermain catur(he.he.he)

Memang benar hal ghaib bukanlah perkara sebarangan, namun memang terkejut betul keadaannya ketika itu(dalam mimpi). Mungkin benar saya dipengaruhi aura 2012 yang hangat di tayangkan, tapi saya masih pun belum menontonnya lagi, hatta trailer cerita ini pun saya tidak berkesempatan ikuti. Hmm pelik betul, satu kelebihan dalam mimpi ini tentu sekali apabila saya berjaya melalui hari tersebut dengan tenang(dalam mimpi), malahan mimpi ini juga amat istimewa kerana saya dapat mengingatinya dengan cukup jelas sehinggalah sekarang tidak seperti mimpi-mimpi yang lain.

Tidak tahulah samada ini merupakan satu peringatan atau mainan kamar tidur, yang pastinya ia membantu menyediakan saya dari segi mental sekiranya berlaku situasi yang hampir serupa.

Yang pastinya cerita 2012 bukanlah idea terbaik mengenai hari kiamat..

Sekian,


4 comments:

A Muslim berkata...

Assalaam muAlaikum,

"Film 786'' is a movie that Holland has made in which our beloved prophet(S.A.W.W), is made fun of.

60 million Muslims can destroy the economy of Holland by taking less than 5 minutes to forward this message so that we can answer Allah Subhana Wa Tala when He asks us what actions did you take when His most beloved (S.A.W..W) was made fun of?

Denmark is Loosing.

Please don't let this mail stop in your pc.

----------------------------------

Great News.

Hope you all know about the Denmark newspaper who made fun of our Holy Prophet PBUH and till now they do not regret... let us make them regret for good.....

The Danish Ambassador, Prime Minister and Denmark National Channel; all are trying to do something just to stop the boycott by Muslims since last month through which their losses have reached 4 billion Euro. If we continue to boycott Denmark products 7 months more it could reach around 80 billion Euro's loss.

Believers do not let this message stop in your PC. Please forward this text to as many Muslims as possible ...

Can't u spare 15 minutes in order to spread this message among Muslims ...

ASAP?

REMEMBER THE PROPHET (SAW) MIGHT ASK YOU ON THE DAY OF JUDGMENT,' WHAT DID YOU DO WHEN THEY MADE FUN OF ME? HOW DID YOU DEFEND ME?'

Boycott the following:*
7-up drink, LEGO, Cadbury chocolates, Hall Chewing gums or any product with barcode no. starting with 57*.

Please convince all Muslims to circulate this to Muslim ummah to ban Danish made products.

arizWanmerahs berkata...

Salam,

saya fikir ianya mungkin suatu peringatan buat engkau.Buat lah persiapan menghadapi MAUT dan ajaklah siapa saja yang berhampiran engkau. Namun jangan percaya pada propaganda YAHUDI kerana mereka ada MUSLIHAT disebalik itu..

ONE berkata...

terima kasih..

MK IV berkata...

jemputan program dialog bersama pemimpin,
sila emailkan nama penuh, no ic, nama blog dan no telefon ke darulehsantoday.blog@gmail.com dengan kadar segera untuk booking tempat duduk.

O.N.E forever © 2008 Template by:
SkinCorner