Ahad, 14 Jun 2009

REformaSi TerSUngkur di IRan


TEHERAN 13 Jun – Mahmoud Ahmadinejad memperolehi kemenangan besar pada pilihan raya Presiden Iran semalam, sekali gus mempertahankan jawatannya untuk mengetuai kerajaan bagi tempoh empat tahun lagi, di sebalik dakwaan pencabar utamanya berlaku banyak penyelewengan...

Assalamualaikum,

Ini bukan suatu kejutan tetapi sememangnya takdir Allah telah menewaskan calon pro-reformasi bagi pemilihan presiden Iran, bekas Perdana Menteri Mirhossein Mousavi, disebalik petunjuk dari serata dunia yang meramalkan betapa Ahmadinejad bakal kalah akhirnya yang tersembam itu adalah Mousavi sendiri. Di atas kertas, Mousavi merupakan calon paling popular, kononnya mendapat sokongan padu dari pengundi muda dari seluruh pelosok Iran, di alam nyata Ayatollah Ali Khomeini pula dikatakan telah secara peribadi memilih untuk bekerjasama dengan Mousavi jika menjadi Presiden Iran yang baru tetapi reformasi tetap tewas!!!

Mousavi calon pro-reformasi telah berkali-kali menyatakan keinginannya untuk kembali merapatkan hubungan dengan US, maka siapakah yang menyokong cadangan ini???Tentulah sekali budak-budak hingusan yang kini sedang merusuh di Iran, malahan membaling batu kesana-sini, berdemonstrasi dan mengganggu kelancaran jalan raya di bandar-bandar besar. Ini lah budaya mereka sudahlah kalah sengaja pula melakukan perbuatan tidak bertamadun dan melempar fitnah terhadap orang lain, jika benar 'gentleman' mereka sepatutnya mengaku kekalahan dan melakukan langkah-langkah yang perlu seperti mengadakan post-mortem dan sebagainya, tidak mahu kalah dan dimalukan jangan lah bertanding!!! Pun begitu budaya pro-reformasi sememangnya semakin di rasuki satanisme, bukannya salah reformasi tidak baik tetapi ia telah diterima dengan penuh unsur yang tidak islamik yang datang dari barat..

Kekalahan reformasi di Iran ini merupakan petanda besar betapa reformasi masih belum cukup bersedia untuk mengambil tempat di negara-negara islam, lihatlah betapa banyak tayar yang telah dibakar manusia yang tidak menyayangi alam sekitar itu!! Keamanan semakin digugat kerana golongan pro-reformasi yang tidak matang dan kurang berhikmah ini. Maka demi islam bersamalah kita menolak golongan pro-reformasi yang tidak matang dan beralih lah kepada transformasi yang lebih menguntungkan. Kepada Pehin Seri Ketua Menteri Sarawak, janganlah bimbang, adakan sahaja pilihanraya pada tahun ini, kalah tak pa, menang pun dah dijangka...semoga rakyat akan menolak DSAI, PKR PAS DAP, mari mendoakan gelombang menolak reformasi berterusan ke Malaysia!! Bangkit menolak mereka, bangkit mempertahan kan islam haqiqi, bangkitlah rakyat Malaysia, bersama mempertahan kan bumi tercinta ini.

Rakyat masih diberikan peluang untuk memilih, maka pilihlah dengan cermat, Sarawak adalah harapan untuk mempertahan kerajaan yang ada, maka rakyat Sarawak perlulah memilih dengan tepat, gemakan suara anda, rapatkan barisan dan tolaklah sekutu pengkhianat negara, kuatkanlah semangat wahai saudara-saudara ku, teruskan perjuangan tanpa rasa gentar!!! Ingatlah pada Allah S.W.T di dalam setiap langkah..

Kearah 1malaysia yang cemerlang, gemilang dan terbilang dalam mencapai matlamat Wawasan 2020..

Dahulu Kini dan Selamanya..

Malaysiaku Gemilang!!!!

0 comments:

O.N.E forever © 2008 Template by:
SkinCorner